各師兄,終於收到貨為GT-H 和是V1.02.
是否直接用DIY1.02a便可。是否還要root機?謝謝指教

TOP

167PK C兄,請問有無睇過XDA既ROM 岩唔岩洗?
同埋唔知大家有無感覺好似個MON唔係好順咁

個TOUCH RECAL唔知點解一開就話有問題

TOP

USB係咪插機背? 多數要插機背先認到。試過兩部電腦都係咁
jem 發表於 2012-7-7 13:24


認到有硬體,亦進入安裝driver,但最後都是錯誤未能完成? 用DIY 1.2a 附帶的driver

TOP

7師兄/各位師兄,用DIY 1.02a,
裝了driver,插入時顯示2個外置drives.

於升級時顯示"低格設備失敗****失敗<1>台。

有甚麼方法解決?

謝謝

TOP

認到有硬體,亦進入安裝driver,但最後都是錯誤未能完成? 用DIY 1.2a 附帶的driver ...
blueship 發表於 2012-7-7 16:05



    我之前都係唔得,
之後發現唔好HOLD住個2個KEY太耐(即係部電腦一搵到個DEVICE就放手)

TOP

7師兄/各位師兄,用DIY 1.02a,
裝了driver,插入時顯示2個外置drives.

於升級時顯示"低格設備失敗****失 ...
hkepcfan 發表於 2012-7-7 16:15



    你有無TICK個USB DEBUG MODE

TOP

我之前都係唔得,
之後發現唔好HOLD住個2個KEY太耐(即係部電腦一搵到個DEVICE就放手) ...
summa 發表於 2012-7-7 16:44



    多謝師兄,真是hold 得太久。DIY 後須要再ROOT 機吧。謝謝

TOP

多謝師兄,真是hold 得太久。DIY 後須要再ROOT 機吧。謝謝
hkepcfan 發表於 2012-7-7 17:03



    恭喜恭喜,我幫167pk c兄解答ja ~

TOP

恭喜恭喜,我幫167pk c兄解答ja ~
summa 發表於 2012-7-7 17:07



    師兄DIY後再插上電腦,電腦並不能確認硬件,用哪個安裝精靈因不能偵測硬件未能root 機。

有什麼建議?謝謝

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP