回復 46# Nukpana

內置'Video' play到rmvb

TOP

本帖最後由 閒人會長 於 2010-11-10 22:35 編輯

請問怎樣才能停了個 "multimedia" 和 "photo thumbmails" update? 因每次開  wi-fi 也自動 update, Thanks at first!!

TOP

Don't know yet.

TOP

各位有無winget可power off部機?
5想成日咁個Power

TOP

請問怎樣才能停了個 "multimedia" 和 "photo thumbmails" update? 因每次開  wi-fi 也自動 update, Thanks  ...
閒人會長 發表於 2010-11-10 22:26


http://www.studiokuma.com/s9y/in ... s/154-.nomedia.html

TOP

想請問archos101邊個app先可以同人玩webcam?
Skype又用唔到,MSN talk pro都無得用webcam!
Thanks

TOP

各位有無winget可power off部機?
5想成日咁個Power
Nukpana 發表於 2010-11-11 03:55


要widget控制到off機, 好似要root左先得

TOP

要widget控制到off機, 好似要root左先得
goa 發表於 2010-11-13 00:04



    Thanks your telling

TOP

想請問archos101邊個app先可以同人玩webcam?
Skype又用唔到,MSN talk pro都無得用webcam!
Thanks ...
yuki~ 發表於 2010-11-13 00:02



    fring

TOP

想問下我裝了"Asphalt 5"遊戲, 但最後話我"An sd card with at least 0MB free is required in order to download the new content", 但是我張sd卡有幾G可用, 可有解決方法?
謝謝ching

TOP