deltasscsu50 當前離線
初級會員
TOP
leon118 當前離線
中級會員
rion 當前離線
進階會員
那麼要先安裝CM7.1才安裝7.21嗎? black_pig 發表於 19/10/2011 21:29
Tommi_Vercetti 當前離線
The Godfather
回復 rion Ching , 3.02時有裝中文輸入法嗎? 如果有建議暫不要升級, 因為中文輸入法會不能使用 , 而更 ... leon118 發表於 2011-10-19 22:05
qawasaxa 當前離線
大家小心!!! 原本webos 3.0.2既有裝百度中文輸入法唔好就咁升3.0.4, 如果唔係會死機,hold死係hp畫面! ... 殘兵 發表於 2011-10-19 16:09
愈來來愈 當前離線
回復 愈來來愈 你是第一次安裝嗎 ? (即從未安裝過Andriod) 因為用那三個檔案是第一次安裝用的, 升級 ... leon118 發表於 2011-10-19 21:41
vincent110 當前離線
回復 rion Ching , 3.02時有裝中文輸入法嗎? 如果有建議暫不要升級, 因為中文輸入法會不能使用 , 而更 ... leon118 發表於 19/10/2011 22:05