個PPTP VPN 好似都係唔得

TOP

回復 876# 愈來來愈


你是第一次安裝嗎 ? (即從未安裝過Andriod)   
因為用那三個檔案是第一次安裝用的, 升級不用的
如果是第一次安裝 , 請看 677# 的POST
但是注意:把update-cm-7.1.0-tenderloin-a1-fullofbugs.zip改為update-cm-7.1.0-tenderloin-a2.1-fullofbugs.zip

update-cm-7.1.0-tenderloin-a2.1-fullofbugs.zip 的下載請看 869#

TOP

那麼要先安裝CM7.1才安裝7.21嗎?
black_pig 發表於 19/10/2011 21:29



   直接用 @21 FLASH 就得, @1 果個唔好用了, 其他 STEP 一樣

剛上左腳21, 係順左D, 其他野未試, 念緊點攪個WEBOS, 之前裝到唔知點, 上唔到3.0.4

TOP

回復 880# black_pig


不用的 !!

如果是第一次安裝 , 請看 677# 的POST
但是注意:把update-cm-7.1.0-tenderloin-a1-fullofbugs.zip改為update-cm-7.1.0-tenderloin-a2.1-fullofbugs.zip

update-cm-7.1.0-tenderloin-a2.1-fullofbugs.zip 的下載請看 869#

TOP

回復 878# rion


Ching , 3.02時有裝中文輸入法嗎?
如果有建議暫不要升級,
因為中文輸入法會不能使用 , 而更頭痛的問題是3.02時裝中文輸入法會令系統發生問題 , 不能開機

如果真的要升級 , 建議用Doctor 清除掉中文輸入法

TOP

回復  rion


Ching , 3.02時有裝中文輸入法嗎?
如果有建議暫不要升級,
因為中文輸入法會不能使用 , 而更 ...
leon118 發表於 2011-10-19 22:05


暫時未見安裝中文片級3.0.4後出現問題

TOP

大家小心!!!
原本webos 3.0.2既有裝百度中文輸入法唔好就咁升3.0.4,
如果唔係會死機,hold死係hp畫面! ...
殘兵 發表於 2011-10-19 16:09


可以點做?

TOP

回復  愈來來愈


你是第一次安裝嗎 ? (即從未安裝過Andriod)   
因為用那三個檔案是第一次安裝用的, 升級 ...
leon118 發表於 2011-10-19 21:41


解決了
裝左 WEBOS SDK 3.04 DRIVER

TOP

睡死問題仍然存在,唯有期待下一個version解決...

TOP

回復  rion


Ching , 3.02時有裝中文輸入法嗎?
如果有建議暫不要升級,
因為中文輸入法會不能使用 , 而更 ...
leon118 發表於 19/10/2011 22:05


佢唔係講CM7 咩, WEBOS 冇官方中文, 一直都知

TOP