pritt 當前離線
中級會員
TOP
殘兵 當前離線
殘兵敗將
進階會員
大家玩一d 3D game 如 NFS 時,架車會不會變晒白色睇唔到?請問點解決? pritt 發表於 2011-10-18 13:24
ncy 當前離線
未試過,試下重裝再試,因為好多時d問題軟件形成 殘兵 發表於 2011-10-18 17:49
avdaemon 當前離線
ABP25 當前離線
wanhohon 當前離線
初級會員
kcchong18 當前離線
Banned
copo 當前離線
小弟剛剛看到HP出了官方版WEBOS 3.04.77的更新了,是不是為了對抗CM7的來襲 ... ABP25 發表於 2011-10-18 22:07