提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 indyyeung 於 2012-7-4 22:51 編輯
即係而家有新版? 叫H 版? 所以買機都要指定H 版?
sbd123 發表於 2012-7-4 21:40



依家買都無貨比人,出到貨一定係新啦! 不過你都可以問問既!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 indyyeung 於 2012-7-4 23:31 編輯
店名係: 酷比魔方廣州專賣店
KCHK 發表於 2012-7-4 21:21


THX! 係唔係順風直寄香港? 加多幾錢?

TOP

而家好似FIX左唔少缺陷,有D心郁~

TOP

7 兄 full screen 無 home 鍵點退出

TOP

167pk高手~~
請問一下其實點解會用tab 7.7 改個rom落u30gt既?
點解唔用其他既?
thanks ...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

THX! 係唔係順風直寄香港? 加多幾錢?
indyyeung 發表於 2012-7-4 23:29


直寄, 40蚊~但留意香港某D偏遠地區順風上門要多加HKD30

TOP