唔係送office 365一年咩?
kongisp 發表於 2014-8-4 14:25



    直用開心版好過~~
一年後又要買唔想煩XD...
不過部機不知會否有一年命

TOP

人是盲目的
大把人去買14xx的
但又唔諗下dell v8p 32gb 都是差多價
asus vivotap 8 64 貴多400又有筆 ...
kingfu2001 發表於 2014-8-4 11:08


呢兩部係咪都冇HDMI頭?

TOP

回覆 812# johnli5


    冇

TOP

隔尼街有人介绍部昂达 V975w9.7"windows8 平版, 可以看看多一選擇!!

TOP

回覆 812# johnli5


    呢部或者OK,

http://detail.tmall.com/item.htm ... ed55e27b&pm_id=

TOP

回覆 814# b-29

師兄、哩部V975W 我就未用過、但係佢個兄弟 android 版就係我領教過三部中之一部、也令我了解到電與水的共同點~~~

TOP

回覆 816# asgiga


    這......真係唔好意思la.

TOP

回覆  johnli5


    冇
imber 發表於 2014-8-4 18:11


如果呢兩部做埋個HDMI落去就正,當埋小型desktop用都得

TOP

回覆  johnli5


    呢部或者OK,
b-29 發表於 2014-8-4 23:19


呢d win8機做到成部iPad咁既樣,始終怪怪的,擺到明山寨

TOP

D人玩厭左Anroid 机, 大廠细塞便出些Wins8平版出泥冲喜下

TOP