試左一DAY
- 2.3.7 唔知係唔係太新, D APP MARKET 唔比裝, 寫明唔SUPPORT
- 電量比起WEBOS 用多左, 都係聽下MP3 (BT) 睇左一集片, 係咁 2 上下裝, 都冇左一半電 (WEBOS 咁用都係冇 2-30 左右
- POWERAPM 經BT 聽歌, 個MON AUTOOFF OR 手動OFF 都好, 就好易斷, 但ON 返佢又繼續播
- WIFI OFF 左未必識自己連返
- CM7 個LUNCHER 唔知係唔識用定有問題, 用起來感覺怪怪
但WEBOS 打唔到中文之下, 唯有上左CM7先 |