回復 790# kenneth991072

TOP

多謝大大嘅回復...咁仲有冇其他功能?LINE,wechat,fb....又係米都係咁?@@
kenneth991072 發表於 2013-11-17 16:07

依幾款app對應平板播
kkchau 發表於 2013-11-17 17:36

我唔明大大你嘅意思,可唔可以詳細D講下?
kenneth991072 發表於 2013-11-17 23:08


    有冇人可以清楚小小咁答我,因為聊天apps跟一個電話no.,如果想向pad睇or回唔知得唔得?

TOP

請問如果買黑色係米冇咁覺條藍線?有冇ching可以影尼睇睇?@@
kenneth991072 發表於 2013-11-18 23:23



    我就係黑機

TOP

出返去之後
就算用工程模式既試mon畫面
一去到黑色就好明顯有條藍線
lam5799 發表於 2013-11-18 15:59

點入工程模式呀?

至於條藍線, 我覺得係 LCD mon 個 偏光 filter 做得唔好, 全黑時邊沿位漏光, 咁啱係 三分一 pixel 既藍色晶格行, 就出一條藍光線, 其實得 三分一 pixel 闊, 基本上睇唔到的.  自用應可妥恊接受的.

不過, LG 此 panel 的確有好大改善空間, 又 泛黃, 漏光, 甚至 偏光 filter有事, 但我覺得你點換都一樣, 因為根本係 LCD panel 製程不如理想所致.  畢竟是市面上首批 8 寸 FHD panel, 未成熟吧?

TOP

我估係個別機問題,我睇咗幾個鐘都無時,當時環境較暗,有的話應該睇倒。 ...
Amuro 發表於 2013-11-18 18:57

我見過幾部都有, 不過極幼 (大約三分一 pixel), 人地唔講, 唔刻意去揾, 絕對難以察覺

TOP

有冇師兄可以提取個G PAD個LG輸入法比我?

TOP

點入工程模式呀?

至於條藍線, 我覺得係 LCD mon 個 偏光 filter 做得唔好, 全黑時邊沿位漏光, 咁啱係 三 ...
jabawack 發表於 2013-11-19 12:33

我都唔知點入
係個日個師傅入左去諗住俾我試機
我走左先發覺原來入左工程模式
即時知都會問下

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 798# diotong


    係law, 其實而家有得root未

TOP

我用kingo root咗

TOP