出返去之後
就算用工程模式既試mon畫面
一去到黑色就好明顯有條藍線
lam5799 發表於 2013-11-18 15:59 
點入工程模式呀?
至於條藍線, 我覺得係 LCD mon 個 偏光 filter 做得唔好, 全黑時邊沿位漏光, 咁啱係 三分一 pixel 既藍色晶格行, 就出一條藍光線, 其實得 三分一 pixel 闊, 基本上睇唔到的. 自用應可妥恊接受的.
不過, LG 此 panel 的確有好大改善空間, 又 泛黃, 漏光, 甚至 偏光 filter有事, 但我覺得你點換都一樣, 因為根本係 LCD panel 製程不如理想所致. 畢竟是市面上首批 8 寸 FHD panel, 未成熟吧? |