請問可用usb叉電嗎?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

7兄  部機終於到手  有一粒黑點  係H
想問我裝完DIY 係未唔駛用懶人包 直接ROOT機即可呀???

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 796# 167pk


    而家了解緊係死點定黑點  係正中間  有少少灰  

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日用 hdmi 入電視玩 比之前部 novo 好好多

TOP

大穫  裝唔到個DRIVER既!?  而家我刷唔到ROM呀  >.<

WIN 7  32 BIT

我DL左DIY個RAR  整極都唔得  

點算呀7兄

TOP