提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  食色性也

我就係想學root機先唔叫佢root ! 這裡大把高手  想學識root機唔洗以後無咗享受root機 ...
ja8 發表於 2014-4-14 15:59



    學root機?

吾系連接電腦或網上,抄一隻sw,按一按 root掣?吾得米再試其他sw!講真都無勿野學!

TOP

回復  saya33

台电G17s , 但祗有512RAM
ja8 發表於 2014-4-14 11:16


原來系512RAM?睇spec都幾難發現ram size

TOP

回復  saya33

台电G17s , 但祗有512RAM
ja8 發表於 2014-4-14 11:16


原來系512RAM?睇spec都幾難發現ram size


    原來我應該系講台电G17h

最值IPS通话平板,499元台电G17h 3G四核京

7寸IPS屏、联发科MT8382四核处理器、WCDMA高速3G上网、通话短信、GPS蓝牙、1GB DDR3 RAM、8GB eMMC、双扬声器、OTA在线升级,通话平板这些功能一个都不能少

但睇評價就幾多問題

TOP

回復  john2000


剛剛收到內地朋友通知已代我收到貨 , 不過唔知幾時行開上去取  

一取得到再通 ...
ja8 發表於 2014-4-14 12:11



    我覺得這類平價平板,收機都系即日開箱,然後檢機!太久有問題退貨麻煩!

TOP

估唔到大陸依家平板手機出到咁平

真係有機會搵部玩下
食色性也 發表於 2014-4-14 16:13



    賤物鬥窮人,現在的電子野鬥平,鬥搶快鬥爭首輪錢!

不過太平宜,同無勿品牌的公司做手機平板,系驚radiation超標太多!

TOP

8382都係雙核?
比8312勁幾多?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 77# 飛云123


   8382係4核2顯
8312好似係2核2顯

TOP

呢部昂達四核我都係上星期首發時買咗, 由於唔係頭100個, 所以無藍芽耳機送.
部機整體OK, 但係個MON真係嘛嘛地.
ROOT機好容易, 我裝百度一鍵ROOT, 1分鐘搞掂.
同店加錢買咗所謂原裝皮套, 幾肉酸, 建議去其他店買靚仔套.
總體嚟講, 我有少少後悔, 寧願同價錢買雙核板但係有IPS MON.javascript:;

IMG_20140415_113040.jpg (79.51 KB)

實拍

IMG_20140415_113040.jpg

TOP