回覆 780# hyperbola

嗯,是的
在米店電話能裝Google服務,但米板裝不了,屏幕流暢度低一些,但音量比m5大
這點對於它推的看視頻為主還是合適

TOP

M5 10.1  
lte  .64/4
人仔约2500..
到价提示入貨

TOP

回覆 782# taxman123

見華為vmall 要3288人仔喔

TOP

回覆 778# amos_ay


我入手左8.4都2個月左右
用尼睇片比較多 又可接otg同sad
間中玩下遊戲 基本好滿意
續航力都吾錯
只係當初預左成日會令出街用先買8吋
不過而家都只係令手機無再令平板出去
吾係買10吋睇片會比8吋爽
小米就吾會考慮。。
個mon得1080p  cpu660應該強吾過華為960吧?
其他性能基本一樣。。所以如果係無入手華為 先會買小米

TOP

回覆  ianschan
有,但個包裝好古怪,都唔知係正定副廠
cpk 發表於 2018-7-1 09:56


囉 以為豐澤個的會有賣
不過最近都考慮將8吋m5換10吋平板
可能等下samsung 同sony係咪8月會發怖新tab
好似有10吋 睇下係咪16比10 有無插silm就無所謂
先考慮係咪買m5 10吋

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我m5有裝now e睇世界盃,發覺將畫質調較至中等後顏色會有化開和鬼影,用三星S8和now e androidtv又冇呢個問題。
2018-07-01 22.18.28 [1280x768].jpg 2018-07-01 22.18.41 [1280x768].jpg 2018-07-01 22.19.05 [1280x768].jpg

TOP

請問這裡有師兄買國行嗎,
因為長期在國內, 而且國行支援電信卡比較全面
但就在想 whatsapp message delay 的問題.....
相對於小米平板, 華為不用 root 可以直接裝 go play 屬於比較方便
其實外型, 華為對我來說比較好看, 而且相對於小米的平板/ 電話, 我對華為更有信心.......

TOP

回覆 788# amos_ay

睇番#740
有师兄在华强北買左国行

TOP

回覆 787# tonykong


應該系NOWE問題
全屏睇波好吸引~
C兄有冇隨身睇ACC?想知系咪都系全屏

TOP