本帖最後由 KCHK 於 2012-7-3 20:23 編輯
今日終於收到部U30GT, 唔專門開貼, 直接係7兄個貼度整簡單開箱文算了.
順豐包件
包皮
單據, 主機紙盒, 上面細盒係兩腳電源線
紙盒正面
打開盒見到部機
下面有D說明書等等
底有耳筒, USB線, OTG線
機正面
機背面
都真係幾薄
只是玩左唔夠一個鍾, 暫時用後感覺良好, 雙春都幾順,
IPS睇片畫質一流, 漏光唔點覺有, WIFI唔知係改進左定屋企細收爆冇問題
唯一係Speaker真係幾細聲, 但我平時插開耳機對我冇影響.
附送一段試播片:
http://www.youtube.com/watch?v=X3l2jpLEwBo&feature=youtu.be
只係玩左一陣所以冇咩特別好分享, 有既7兄都已經寫晒出黎
客觀講1299人仔真係抵到爛! |