回復 780# 167pk
C Hing
  好以 FLAC 音轨的视频不可以。但是音樂可以.

C Hing. Can you try 音樂?

Thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問下我睇MYTV LIVE 高畫質,但畫面好差會係咩事?

TOP

本帖最後由 z1022 於 2012-7-2 17:09 編輯
C兄上載一段flac音樂比我試試
167pk 發表於 2012-7-2 10:29

C兄,  Please try.  Can you try 3rd party muice player. e.g. TTPOD ..
Thank you.
http://www.mediafire.com/?6c71c8gb4r729gy

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

齋音樂
OK  播到沒問題
167pk 發表於 2012-7-2 23:16

Thank you.

C-Hing

TOP

咁多位用緊酷比魔方的師兄,請問用到now隨身睇嗎�如果得的話,用緊什麼型號呢�

TOP

本帖最後由 KCHK 於 2012-7-3 20:23 編輯

今日終於收到部U30GT, 唔專門開貼, 直接係7兄個貼度整簡單開箱文算了.

順豐包件
IMG_2132.JPG

包皮
IMG_2135.JPG

單據, 主機紙盒, 上面細盒係兩腳電源線
IMG_2137.JPG

紙盒正面
IMG_2143.JPG

打開盒見到部機
IMG_2144.JPG

下面有D說明書等等
IMG_2150.JPG

底有耳筒, USB線, OTG線
IMG_2152.JPG

機正面
IMG_2153.JPG

機背面
IMG_2154.JPG

都真係幾薄
IMG_2155.JPG
IMG_2156.JPG

只是玩左唔夠一個鍾, 暫時用後感覺良好, 雙春都幾順,
IPS睇片畫質一流, 漏光唔點覺有, WIFI唔知係改進左定屋企細收爆冇問題
唯一係Speaker真係幾細聲, 但我平時插開耳機對我冇影響.

附送一段試播片:
http://www.youtube.com/watch?v=X3l2jpLEwBo&feature=youtu.be

只係玩左一陣所以冇咩特別好分享, 有既7兄都已經寫晒出黎
客觀講1299人仔真係抵到爛!

TOP

等您開箱,會否出現T型號機呢
167pk 發表於 2012-7-1 20:14


已確認是H型號

TOP