N7比較吸引

用SAMSUNG 個價 無得比

TOP

師兄, 請問MX PLAYER如何可以全屏幕? 我禁左全屏幕但條BAR仍然係度....
carmenlai1219 發表於 2013-11-17 16:32



    設定 >播放>最低--虛擬導航按鍵

TOP

剛剛試播套戲大約40分鐘, 發覺唔到有藍線...
請問是否要在好黑既地方先會睇到? ...
carmenlai1219 發表於 2013-11-17 16:35



    好黑既地方易啲睇到
個MON既右手邊

TOP

依幾款app對應平板播
kkchau 發表於 2013-11-17 17:36



    我唔明大大你嘅意思,可唔可以詳細D講下?

TOP

過度放大畫面,四邊就會出現藍線。
weber 發表於 2013-11-17 17:08


無得避免?

TOP

回復 773# lam5799

我個部都有呢個問題,開住個MON睇左陣片就會出現,之後關MON一陣又唔見左
我係買第一水冇貼紙個批,應該係呢批MON有問題啦,師兄部機係咪都係第一水貨??

TOP

回復  lam5799

我個部都有呢個問題,開住個MON睇左陣片就會出現,之後關MON一陣又唔見左
我係買第一水冇貼 ...
哎呀呀~~~ 發表於 2013-11-18 02:50


應該係第一批
不過我上行換左個MON都係咁

TOP

本帖最後由 kenchiuon 於 2013-11-18 10:19 編輯

其實係咪片源問題?!.. LG解像係1200x1920, 同時興的1080x1920不同, 播片不是點對點好多時會這樣的..

TOP

本帖最後由 kenchiuon 於 2013-11-18 10:20 編輯

或者, 你睇返跟機黎那2段歐洲片看看.. 是否一樣?

TOP

其實係咪片源問題?!.. LG解像係1200x1920, 同時興的1080x1920不同, 播片不是點對點好多時會這樣的.. :shift ...
kenchiuon 發表於 2013-11-18 10:06
出返去之後
就算用工程模式既試mon畫面
一去到黑色就好明顯有條藍線

TOP