e6600ko 當前離線
進階會員
TOP
lam5799 當前離線
師兄, 請問MX PLAYER如何可以全屏幕? 我禁左全屏幕但條BAR仍然係度.... carmenlai1219 發表於 2013-11-17 16:32
剛剛試播套戲大約40分鐘, 發覺唔到有藍線... 請問是否要在好黑既地方先會睇到? ... carmenlai1219 發表於 2013-11-17 16:35
kenneth991072 當前離線
中級會員
依幾款app對應平板播 kkchau 發表於 2013-11-17 17:36
kingleo666 當前離線
過度放大畫面,四邊就會出現藍線。 weber 發表於 2013-11-17 17:08
哎呀呀~~~ 當前離線
回復 lam5799 我個部都有呢個問題,開住個MON睇左陣片就會出現,之後關MON一陣又唔見左 我係買第一水冇貼 ... 哎呀呀~~~ 發表於 2013-11-18 02:50
kenchiuon 當前離線
其實係咪片源問題?!.. LG解像係1200x1920, 同時興的1080x1920不同, 播片不是點對點好多時會這樣的.. :shift ... kenchiuon 發表於 2013-11-18 10:06