andyming 當前離線
瀚宇博德
進階會員
TOP
KCHK 當前離線
中級會員
咁爽 ~ 到時要開箱報告下呀 ~ eddieqp 發表於 2012-7-1 16:40
好多人話等N101 , 我都唔知點好 ~ eddieqp 發表於 2012-6-28 22:14
167pk 當前離線
Banned
等您開箱,會否出現T型號機呢 167pk 發表於 2012-7-1 20:14
z1022 當前離線