等啦。。原因係30GT..跟本冇貨出。。咁等埋n101.好合理丫
又冇損失。可比較下麻  ...
andyming 發表於 2012-6-29 00:46



    其實仲要等幾耐 ?~

TOP

請問有無CHING 知U30GT 上面有貨未?
想2/7 上去買.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

7 兄 wifi direct 點用呀?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

167兄可否upload多次你自制的1.07DIY ver ,我朋友部ver "H"都想update!!! thx!!!!

TOP

167兄可否upload多次你自制的1.07DIY ver ,我朋友部ver "H"都想update!!! thx!!!!
no1know 發表於 2012-7-1 16:15



    H 冇1.07, 小心

TOP

等啦。。原因係30GT..跟本冇貨出。。咁等埋n101.好合理丫
又冇損失。可比較下麻  ...
andyming 發表於 2012-6-29 00:46


話說我前幾日訂個部, 今日出貨順風寄緊黎

TOP

話說我前幾日訂個部, 今日出貨順風寄緊黎
KCHK 發表於 2012-7-1 16:35



    咁爽 ~ 到時要開箱報告下呀 ~

TOP