eddieqp 當前離線
初級會員
等啦。。原因係30GT..跟本冇貨出。。咁等埋n101.好合理丫 又冇損失。可比較下麻 ... andyming 發表於 2012-6-29 00:46
TOP
jem 當前離線
167pk 當前離線
Banned
ilikewai 當前離線
I Like Wai
中級會員
no1know 當前離線
kin22 當前離線
167兄可否upload多次你自制的1.07DIY ver ,我朋友部ver "H"都想update!!! thx!!!! no1know 發表於 2012-7-1 16:15
KCHK 當前離線
話說我前幾日訂個部, 今日出貨順風寄緊黎 KCHK 發表於 2012-7-1 16:35