ivan_lo 當前離線
進階會員
TOP
雞仔 當前離線
會員號碼#454
Administrator
回復 SAGAQWE 我真的好笨……沒裝root explorer…… 無論如何,google服務及market都順利搞妥了,勞煩 ... labyrinth.cl512 發表於 2011-7-10 19:39
onemanband 當前離線
初級會員
epseps 當前離線
buzz88 當前離線
superioray 當前離線
Everybody Lies.
仲有ching, 係邊度買到keyboard 套呢 ? 就連8寸套都好難搵到. thanks. buzz88 發表於 2011-7-11 14:43
dlam 當前離線
中級會員
chowsiuhing__ 當前離線
Banned to Post
alexfok 當前離線
ABC君
Banned