回復 748# ngsorry


    用基于0627最新版本:V2.0.4.1 ROM的定制修改版本
就可以硬解AC3 了

TOP

回復  SAGAQWE


我真的好笨……沒裝root explorer……
無論如何,google服務及market都順利搞妥了,勞煩 ...
labyrinth.cl512 發表於 2011-7-10 19:39


係唔係好易呢

TOP

因為只係識打速成,  用HKIME插左KEYBOARD係可以打到字!但就唔可以選字,有咩辦法?邊個可以教下我!

TOP

大家用什麼手寫輸入法?

TOP

各位師兄, 我岩岩係A AIR 度入手了NOVO8, 已有MARKET, 但奇怪有時有好多APP 可DOWNLOAD, 但有時只有10幾20個咁少, 不論我機身打橫打直都係咁少 ?  同埋我裝唔到Asphalt5 ? 我想問下係咪一定要ROOT 左部機先 ? thanks.

TOP

仲有ching, 係邊度買到keyboard 套呢 ?  就連8寸套都好難搵到. thanks.

TOP

仲有ching, 係邊度買到keyboard 套呢 ?  就連8寸套都好難搵到. thanks.
buzz88 發表於 2011-7-11 14:43


我行完黃金上下兩層, 問左幾間專賣套的都找不到, 結果係深之都隔離果間 "剪*" 搵到個所謂 ainol novo8 原裝套.

TOP

回復 757# superioray

Ching,

咩價位?

Thanks !

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP