今日問淘寶的賣家, 佢係咁答:
問: 解決到繁體了嗎?香港已有繁體中文版發售了!
答: "是这样的,重装一次系统,把语言设置为繁体便可
        因为只能使用一种语言"
問:  有供重裝的系統可下載嗎?
答:  "恩,会有的"

另外, 今日在SSP話今晚7點有貨哥間, 現貨就$1499, 預訂7點攞就$1450, KEYBOARD就一定要下星期四

TOP

師兄你係會用remote desktop還是用其他software去remote?  Win8係點call個remote desktop出黎架?  ...
johnli5 發表於 2014-8-2 22:39



   

TOP

本帖最後由 shal 於 2014-8-3 00:08 編輯
剛剛今日係正都旁邊鋪頭訂了2部,又話今日下午7點左右番貨,點知6點左右打黎話番唔到要聽日12點KB仲 ...
541023 發表於 2014-8-2 21:24



    我都係呢間order左2部
KB 都係要星期四才有得拿

原來今晚拿不到,我去左聽港九培靈研經會
所以miss 左間野個call 仲以為係叫我去拿貨tim

我聽日去之前都係打去問問好d

TOP

回覆  sp1818


    看看部pipo w3
b-29 發表於 2014-8-2 21:34



    w3 大小和surface pro 一樣就不吸引了
買w3不如買台電10"

TOP

台電10"用Z3775嗎??

TOP

Pipo w3 if price at rmb 1999, it is OK!

TOP

今日問淘寶的賣家, 佢係咁答:
問: 解決到繁體了嗎?香港已有繁體中文版發售了!
答: "是这样的,重装一次系 ...
Adwin 發表於 2/8/2014 23:46



    邊間咁答?
btw有win8.1 with bing ISO都冇用
都冇driver

TOP

大陸倡简反繁ga!

TOP

Pipo w3 if price at rmb 1999, it is OK!
b-29 發表於 2014-8-3 09:51



    1999人好貴了
真系買台電好過佢有 2k mon

TOP

2k mon no use la, I like the CPU Z3775D

TOP