Adwin 當前離線
中級會員
TOP
shal 當前離線
特級會員
師兄你係會用remote desktop還是用其他software去remote? Win8係點call個remote desktop出黎架? ... johnli5 發表於 2014-8-2 22:39
剛剛今日係正都旁邊鋪頭訂了2部,又話今日下午7點左右番貨,點知6點左右打黎話番唔到要聽日12點KB仲 ... 541023 發表於 2014-8-2 21:24
回覆 sp1818 看看部pipo w3 b-29 發表於 2014-8-2 21:34
b-29 當前離線
henry56156 當前離線
進階會員
今日問淘寶的賣家, 佢係咁答: 問: 解決到繁體了嗎?香港已有繁體中文版發售了! 答: "是这样的,重装一次系 ... Adwin 發表於 2/8/2014 23:46
Pipo w3 if price at rmb 1999, it is OK! b-29 發表於 2014-8-3 09:51