本帖最後由 lam5799 於 2013-11-16 22:11 編輯
直情由少黃變白MON? 正喎
中田心 發表於 2013-11-16 16:49

岩岩坐車返屋企
攞部機出黎睇戲
先發覺都係偏黃

TOP

點解香港LG 唔入原裝quick cover?

TOP

點解香港LG 唔入原裝quick cover?
child 發表於 16/11/2013 10:19 PM



    韓價兌返香港紙 成600$

TOP

岩岩坐車返屋企
攞部機出黎睇戲
先發覺都係偏黃
lam5799 發表於 16/11/2013 09:25 PM

可惜。。。

TOP

去咗MK百老X睇DEMO機, 最光都唔係好光, 但可以接受, 但有啲環境可能會唔夠光. MON色水唔見有好大問題, 部機反應速度唔快但都未至於好慢,整體中規中矩, 呢個價都OK.

TOP

昨天$2400入手。shop有三部俾我試。用咗一日都ok. 但上PPS睇hide唔到條bar. 睇PPS冇iPad mini咁清,可能低清劇唔夾高清mon.  上play裝完嘢出返去home screen會唔見咗D icon, 等一兩秒後至出現。頭先用screen adjuster較白咗個mon. 無意中見到右邊下方有條黑色嘢,打側睇見到係兩條至真。老婆叫我照用。我諗返shop都未必有機换。

TOP

昨天$2400入手。shop有三部俾我試。用咗一日都ok. 但上PPS睇hide唔到條bar. 睇PPS冇iPad mini咁清,可能低清 ...
ow 發表於 2013-11-16 23:53


部機可調整key bar做黑色,圖案白色,就唔會貢明顯

TOP

都唔知係乜?

DSC_1590.JPG (142.53 KB)

DSC_1590.JPG

DSC_1591.JPG (91.34 KB)

DSC_1591.JPG

TOP



TOP

都唔知係乜?
ow 發表於 2013-11-17 00:16



    除左兩行 成撻變晒色 都唔去換?

TOP