10吋係咪同8吋一樣,都係公板,內里係一樣的?
10吋最近有咩新機出?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 b-29 於 2014-8-2 21:44 編輯

回覆 721# sp1818


    看看部pipo w3
http://m.youtube.com/watch?v=8w7uZ3Li4B4
http://www.pipo.cn/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=11758

TOP

回覆 723# b-29

師兄我只搵到部w1咋。
btw, 10.1吋都肯定超我預算,買返呢部799算。。。

TOP

回覆 724# sp1818


    w3重未上市ga!你咪買呢部囉!低玩799人仔!

TOP

回覆  sp1818


    看看部pipo w3
b-29 發表於 2014-8-2 21:34

一開始我也有留意這部,不過出得1999,我會加多少少買其他的~

TOP

北京店?
我那間他說win8 key有問題,3號才發單,之後要等多2至3日~
kwloli 發表於 2014-8-2 18:41


我睇另一間都係話3/8先有貨,我估係大貨聽日先到,問左我買果間話下星期陸續發貨,相信係沒貨而唔係win8 key問題…

TOP

w3售價唔会平去边,不過跟机個键盤几靓又高清mon.

TOP

回覆 726# kwloli


    你部w2点呀,買平定買貴啫!

TOP

回覆 728# b-29
超左預算,再高清都買唔起^.^

TOP