henry56156 當前離線
進階會員
師兄發貨未? kwloli 發表於 2/8/2014 15:33
TOP
kwloli 當前離線
中級會員
仲未啊 間鋪好古惑 我下單之前問佢話2-3天出貨 點知我前日問佢話仲係冇貨,要耐D,又話其實係3-10天 ... henry56156 發表於 2014-8-2 18:37
北京店? 我那間他說win8 key有問題,3號才發單,之後要等多2至3日~ kwloli 發表於 2/8/2014 18:41
我係廣州訂 佢話冇貨到,我睇評價好多日冇更新過 咁應該真係冇貨出,算數 ... henry56156 發表於 2014-8-2 18:58
b-29 當前離線
特級會員
dreamjj 當前離線
下cut*有得賣咩我見唔到佢有show ga shal 發表於 2014-8-2 16:57
541023 當前離線
Banned