師兄發貨未?
kwloli 發表於 2/8/2014 15:33



    仲未啊
間鋪好古惑
我下單之前問佢話2-3天出貨
點知我前日問佢話仲係冇貨,要耐D,又話其實係3-10天
我都廢事退款
周圍又好似真係冇貨

TOP

仲未啊
間鋪好古惑
我下單之前問佢話2-3天出貨
點知我前日問佢話仲係冇貨,要耐D,又話其實係3-10天
...
henry56156 發表於 2014-8-2 18:37

北京店?
我那間他說win8 key有問題,3號才發單,之後要等多2至3日~

TOP

北京店?
我那間他說win8 key有問題,3號才發單,之後要等多2至3日~
kwloli 發表於 2/8/2014 18:41



    我係廣州訂
佢話冇貨到,我睇評價好多日冇更新過
咁應該真係冇貨出,算數

TOP

我係廣州訂
佢話冇貨到,我睇評價好多日冇更新過
咁應該真係冇貨出,算數 ...
henry56156 發表於 2014-8-2 18:58

不趕就等一下吧,退了支付寶錢我也不知拿來買什麼...
你那評語都好詳細,都好評

TOP

而家大陸marketing學哂iPad,iPhone慢慢出貨,慢慢賣,你急佢唔急!

TOP

下cut*有得賣咩我見唔到佢有show ga
shal 發表於 2014-8-2 16:57


蘋果條廣告咪cut*囉,呢間野好賤囉,依家又話聽日有,Keyboard 要等到星期二,都唔知真定假。

TOP

回覆 716# dreamjj


    你唔講我都唔知!祇知佢有很多staff係度sales野!

TOP

其实唔止呢间野,黄金,高登d铺都有响度出膳稿,hardsale野!

TOP

我而家已决定唔買呢部w2 la,都係要買部10吋既!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP