回復 704# 殘兵


C兄 , 你係用我POST個VEDIO 刷的 ?
我發覺佢個教學放少左個ZIP 入FILE
好似冇左 update-cwm_tenderloin-1012.zip  

如果跟我提供既文字版應該冇問題的
如果C兄唔介意可以跟我提供的文字版重刷一次
SORRY C兄 , 不小心誤導了你

TOP

回復  殘兵


C兄 , 你係用我POST個VEDIO 刷的 ?
我發覺佢個教學放少左個ZIP 入FILE
好似冇左 update-cwm_ ...
leon118 發表於 2011-10-14 00:23

我跟你個post 的, 但係原來佢個 官網少左個zip, moboot_0.3.3
所以原來好多野唔同哂,而家重新整過, ok哂了,!!

唔該哂大家!! THX ALL

TOP

岩岩oc 左到1.7ghz

最low 到192ghz 一個字正

大家可以去market dl nofrills cpu , 個cm rom kernel 巳support oc 到1.782GHZ

TOP

用 setcpu oc 埋仲順 XD

TOP

我都慣左WEBOS..成日係ANDROID機度撥上諗住可以關APPS....
少爺JoE 發表於 2011-10-14 00:17



    你起ANDORID 裝個PERFECT TASK SWITCH 都可以做到咁的效果,但當然無WEBOS 咁正啦

TOP

岩岩oc 左到1.7ghz

最low 到192ghz 一個字正

大家可以去market dl nofrills cpu , 個cm rom kernel 巳su ...
ppcjacky 發表於 2011-10-14 00:28

師兄想問點超? ( 但其實而家部機都好順@@)

TOP

回復 712# 殘兵


說抱歉的應該是我 , Sorry....
677#  我已作出修改  , 希望C兄順利完成 ~~~

TOP

師兄想問點超? ( 但其實而家部機都好順@@)
殘兵 發表於 2011-10-14 00:29



    DL 左個SOFTWARE 未,好EASY , 二個STEPS 就搞掂~!

TOP

我跟你個post 的, 但係原來佢個 官網少左個zip, moboot_0.3.3
所以原來好多野唔同哂,而家重新整過, ok哂了 ...
殘兵 發表於 2011-10-14 00:28



    moboot.splash.CyanogenMod 係咪依個檔案?

我照之前既師兄去下載左2個ZIP
1) update-cwm_tenderloin-1012.ZIP
2) update-cm-7.1.0-tenderloin-a1-fullofbugs.ZIP

係咪齊晒資料可以去FLASH?

另外加番個android market 就係要以下檔案嗎?
gapps-gb-20110828-signed.ZIP

TOP

而家諗緊裝邊個Launcher 做andorid tablet。。。

adw 好似用起tablet唔太就手

TOP