有冇人知點轉返做WEBOS ( DEUL BOOT )
同埋係CM7點入USB MODE?

TOP

感覺上好似 Webos 個介面靚D
唔知大家覺唔覺呢 ?
可能習慣左Webos 個介面

TOP

正確使用market既步驟:
請先下載再用usb放入touchpad裡面然後在ANDROID系統裡點"重新開機"再選"Recovery"按 ...
zenki919 發表於 2011-10-13 23:47



    thanks 得左真係唔該曬kk223344 同zenki
而家add 緊google acc

掂曬!~可以得android tablet 用了

TOP

thanks 得左真係唔該曬kk223344 同zenki
而家add 緊google acc

掂曬!~可以得android tablet 用了 ...
ppcjacky 發表於 2011-10-13 23:52

我第一次用ANDROID , 唔識點REBOOT .~~

TOP

感覺上好似 Webos 個介面靚D
唔知大家覺唔覺呢 ?
可能習慣左Webos 個介面
leon118 發表於 2011-10-13 23:51


係webos 個true multi tasking真係好正無一個os 能比
為日后發展 D APPS 或UPDATE WEBOS 真係唔得。。。
一定要FLASH ANDORID

TOP

我第一次用ANDROID , 唔識點REBOOT .~~
殘兵 發表於 2011-10-13 23:54



    按住個POWER BUTTON

TOP

有冇人知點轉返做WEBOS ( DEUL BOOT )
同埋係CM7點入USB MODE?
殘兵 發表於 2011-10-13 23:49



轉返做WEBOS :
按住關機制數秒 , 選重新開機 , 在開機時選擇 (如果不選擇會自動選取Andriod)   

CM7入USB MODE:
連接USB後 , 把最底下的BAR空白位(wifi標示旁)往上拉 , 選USB已連接 , 選開啟USB儲存裝置

TOP

我發覺我入唔到recovery mode @@

TOP

其實係咪要將 update-cwm_tenderloin-1012 入面既野放入update-cm-7.1.0-tenderloin-a1-fullofbugs 到? 先有recovery mode ?

TOP

轉返做WEBOS :
按住關機制數秒 , 選重新開機 , 在開機時選擇 (如果不選擇會自動選取Andriod)   

CM7 ...
leon118 發表於 2011-10-14 00:03

thx , 但係我一開機就見到hp logo 之後就會自己入android , 無得選擇

TOP