Tommi_Vercetti 當前離線
The Godfather
進階會員
我老喇,唔想成日更新,好怕一懶野又有排搞,但係,聯想個原裝系統,雖然可以用,好多小問題,用起嚟有啲 ... blkbd5 發表於 2018-8-5 09:16
TOP
kyohin 當前離線
中級會員
LOS 14.1最後個update呢兩日我試完功能全部用到,可以一戰 Tommi_Vercetti 發表於 2018-8-6 16:00
師兄可以幫手download DRM info睇睇 widevine security level 係咪L3嗎? kyohin 發表於 2018-8-6 19:23
係,但想講原裝Rom無記錯都係L3,睇Netflix都係得480/540 Tommi_Vercetti 發表於 2018-8-6 20:55
俄仔已經喺XDA上po咗LOS 15.1,初步試落感覺唔錯 Tommi_Vercetti 發表於 2018-8-18 22:32
chikelu4632 當前離線
Banned
大佬, 邊個推番d 古董post 上來. chikelu4632 發表於 2018-8-19 00:13
littlesmallman 當前離線
初級會員
herbert_h 當前離線