想買這部放在廳駁電視用,請問出HDMI後,本身個8"screen可否關掉,只剩下HDMI輸出?

TOP

請問可以用到繁體嗎??

TOP

請問可以用到繁體嗎??
leepy 發表於 2014-8-1 17:20

有師兄裝絛新key,之後可以下載ms語言檔變成繁體~

TOP

想用繁體有三個方法
一,買港行
二,用key升做win8.1 pro
三,換language pack,但係未肯定到得唔得

TOP

我係ssp 間間都沒現貨要訂

TOP

回覆 655# shal


    好生意,货如輪轉!

TOP

回覆 652# leepy


    如果唔係做公司野,咪用简体law!

TOP

回覆  leepy


    如果唔係做公司野,咪用简体law!
b-29 發表於 2014-8-1 20:06



    我同另一同事要港版,另三個同事要淘淘版

TOP

想買這部放在廳駁電視用,請問出HDMI後,本身個8"screen可否關掉,只剩下HDMI輸出? ...
swmui 發表於 2014-8-1 16:50


任何windows notebook/tablet都可以
但係駁電視用, 買部mini pc好過啦
呢部野咁慢

TOP

任何windows notebook/tablet都可以
但係駁電視用, 買部mini pc好過啦
呢部野咁慢 ...
KinChungE 發表於 2014-8-1 20:31

可以駁係bonus黎,唔會主力咁用啦

TOP