swmui 當前離線
中級會員
TOP
leepy 當前離線
kwloli 當前離線
請問可以用到繁體嗎?? leepy 發表於 2014-8-1 17:20
henry56156 當前離線
進階會員
shal 當前離線
特級會員
b-29 當前在線
回覆 leepy 如果唔係做公司野,咪用简体law! b-29 發表於 2014-8-1 20:06
KinChungE 當前離線
長老會員
想買這部放在廳駁電視用,請問出HDMI後,本身個8"screen可否關掉,只剩下HDMI輸出? ... swmui 發表於 2014-8-1 16:50
johnli5 當前離線
任何windows notebook/tablet都可以 但係駁電視用, 買部mini pc好過啦 呢部野咁慢 ... KinChungE 發表於 2014-8-1 20:31