見到幾間連鎖店都有放G Pad宣傳牌,
希望多人買, 多配件出.

TOP

昨日去荃灣大舖睇過, 好多都冇貨...但大部分都話7/10/14日內mon有明顯問題都一定會即時換唔需要check機紙, 只有一間話要check機紙先可以換機....so零有貨但好似仲係賣緊第一批貨, 請問各位師兄第二批貨開始是否已有銀色行貨貼紙係盒面?

TOP

百記有demo機放埋出來任玩, 但唯獨胃信樣樣都冇...貨又冇, demo機又冇, 貨期都冇....

TOP

arm arm去過MK幾間百記, 全部冇貨,話遲幾日先會有貨返

TOP

昨日去荃灣大舖睇過, 好多都冇貨...但大部分都話7/10/14日內mon有明顯問題都一定會即時換唔需要check機紙,  ...
carmenlai1219 發表於 2013-11-13 10:37


請問你只有一間需要check機紙係邊一間呢 ?

TOP

回復 645# 流星雨

凶宅..果度仲要係有兩間, 一間話要check機紙一間話唔駛

TOP

我見之前有師兄話睇戲個MON既最右邊會有條藍色線
琴晚熄哂燈無意間見到原來我個部都係咁
唔知有冇其他師兄都係咁
P.S.張相上方
20131113_051548.jpg

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

拎去換吧
diotong 發表於 2013-11-13 15:08



    師兄你拎左上LG換???

TOP