TOP

加隻蛋都唔洗咁貴

TOP

在豐澤試玩了,11.5寸衹是500g 很輕,正
但光度好像很暗,要開到80% 以上才夠光,你地是否一樣?

TOP

我覺得夠光,反而太光對眼仲辛苦

TOP

我較暗咗,但屋企位置光源充。

TOP

在豐澤試玩了,11.5寸衹是500g 很輕,正
但光度好像很暗,要開到80% 以上才夠光,你地是否一樣? ...
god2004 發表於 2021-1-27 00:31



    日頭用就30-35%
夜晚就10%
btw唔好買港板....$4999,你傻左?

TOP

4999
好多人會去買iPad / 3叔
過晒心理關口....

同埋
呢部嘢打機.....
都係算把啦...

TOP

本帖最後由 131213 於 2021-1-27 10:15 編輯
4999
好多人會去買iPad / 3叔
過晒心理關口....

同埋
呢部嘢打機.....
都係算把啦... ...
餓狼 發表於 2021-1-27 09:40



    $4999 可以上3星tab s7... 都係$4988
865 Plus
120HZ MON
45W快充

2台小新pad pro = 1台3星tab s7

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP