我買個間細舖, 佢有貼賣, 不過開價 $158.

我覺得有啲貴, 而且本身跟機個張都可勉強用住先, 所以冇買。

依 ...
ccken99 發表於 2013-11-12 15:27

觀廣頂樓幾間都有G PAD mon貼買
UNDER 98

TOP

本帖最後由 lam5799 於 2013-11-12 18:15 編輯
如果細鋪買, 有無得買貼和套? 無的話, 去哪裏買?
nstars 發表於 2013-11-12 15:09

其他地方我唔知
我買個間福仁k店早幾日返左貼$40自貼$50包貼
我岩岩買左張at高清自貼

TOP

我買個間細舖, 佢有貼賣, 不過開價 $158.

我覺得有啲貴, 而且本身跟機個張都可勉強用住先, 所以冇買。

依 ...
ccken99 發表於 2013-11-12 15:27

福仁k店$40自貼$50包貼

TOP

福仁k店$40自貼$50包貼
lam5799 發表於 2013-11-12 18:15



      周日去睇睇。
唔該師兄報料。

TOP

搵日去試試

NEXUS 7 2012用家

TOP

周日去睇睇。
唔該師兄報料。
storylai 發表於 2013-11-12 20:28



    我頭先未買之前走左去黃金近M記入口
上一層右邊個間
問過都仲未有貼買
P.S.岩岩買貼見佢仲有唔係好多張
有分高清同啞面

TOP

搵日去試試

NEXUS 7 2012用家
pp1394 發表於 2013-11-12 20:33


接受到漏光同小黃MON
就OK
因為我發覺部note2 lte原來較暗個MON都偏黃

TOP

本帖最後由 Amuro 於 2013-11-13 00:02 編輯
接受到漏光同小黃MON
就OK
因為我發覺部note2 lte原來較暗個MON都偏黃
lam5799 發表於 2013-11-12 21:37

而家LCD個背光都係用LED做,白光LED色溫會隨光度變,所以光暗變化後可能偏色,用PWM方法調整光暗理論上可能避免,但可能仲會有小小覺。
我覺得只要平均就應該收貨,其實睇video反而應該有小小偏黃(色溫低小小)先自然。

未有時間去睇,睇咗實物先再講。

TOP

好似好抵玩,抵過玩山寨

TOP

我頭先未買之前走左去黃金近M記入口
上一層右邊個間
問過都仲未有貼買
P.S.岩岩買貼見佢仲有唔係好 ...
lam5799 發表於 2013-11-12 21:35


TOP