laico 當前離線
進階會員
我買個間細舖, 佢有貼賣, 不過開價 $158. 我覺得有啲貴, 而且本身跟機個張都可勉強用住先, 所以冇買。 依 ... ccken99 發表於 2013-11-12 15:27
TOP
lam5799 當前離線
如果細鋪買, 有無得買貼和套? 無的話, 去哪裏買? nstars 發表於 2013-11-12 15:09
storylai 當前離線
中級會員
福仁k店$40自貼$50包貼 lam5799 發表於 2013-11-12 18:15
pp1394 當前離線
初級會員
周日去睇睇。 唔該師兄報料。 storylai 發表於 2013-11-12 20:28
搵日去試試 NEXUS 7 2012用家 pp1394 發表於 2013-11-12 20:33
Amuro 當前離線
接受到漏光同小黃MON 就OK 因為我發覺部note2 lte原來較暗個MON都偏黃 lam5799 發表於 2013-11-12 21:37
aaron444 當前離線
我頭先未買之前走左去黃金近M記入口 上一層右邊個間 問過都仲未有貼買 P.S.岩岩買貼見佢仲有唔係好 ... lam5799 發表於 2013-11-12 21:35