大家都用公版,D driver應可互用。

TOP

睇過官网,都收埋d driver, 整個開心版都煩!

TOP

回覆 592# b-29

師兄你買左未?

TOP

係囉冇DRIVER,想重裝都唔得
如果唔係就直接裝8.1喇
唔洗煩點轉返繁中

TOP

回覆 593# sp1818


    未啊!

TOP

回覆 595# b-29


猶豫緊咩

TOP

因为之前有過退机经驗,睇下会唔会有突然死机,hang机野,我怕怕,唔好同我講買港貨可以换机!我買個部二手台制10 吋tablet係淘宝,可奘wins8.1 不過用唔到touch mon 因為個mon得1024x600. 但就唔会有死机呀 hang机呀,所以都係等下,横店我仲玩緊部talk9x 都唔知几過引。

TOP

回覆 597# b-29

其實呢樣野真係講手氣,人地開箱用得好,唔代表你用得好
點解1024×600用唔到touch?

TOP

本帖最後由 b-29 於 2014-7-31 16:56 編輯

回覆 598# sp1818


    1024x600用唔倒,因為Microsoft set左個limit
看看部old tab 都用了3年la 依然健康,d电都可用2小時多!

wins8.1用唔到touchmon但wins7用倒!

IMG_20140731_164304_20140731164658494.jpg (139.42 KB)

IMG_20140731_164304_20140731164658494.jpg

TOP

OIC....

TOP