回復 48# special_1313


    咁呢個真係冇咩辦法, 你唯有買A1或山寨行貨, 如果BUDGET得1800以下, 以上就當然大把選擇啦

TOP

回復 47# seven3137


    未ROOT前我都想知佢表現如何
不過睇片佢個UI有DD疾, 應該關佢太多WIDGET事, 因為我見到佢UI個HOMEPAGE, 最大ICON個行, 會睇到你個BROWSER上緊咩網, FB狀況, 唔似係純ICON, 如果係咁有D疾都好正常

不過以佢個SPEC換返GOEX應該會好順

仲有CHING我想麻煩你一樣野, 可唔可以幫我睇下係咪插左USB後, 就可以係電腦 DROP N DRAG D PDF同OFFICE FILES落去, 然後正常開?
我睇過外國網D人係得, 不過都想知真正情況, 包括PDF, OFFICE, MP3, MP4, 因為FIRE唔SUPPORT RMVB

TOP

回復  hahaha_boy


    我係真係想問, HDMI你係用黎駁電腦睇片定有其他用途?
angusw008 發表於 2011-11-22 13:20


駁電視
對於一名成日在國內的人黎講,hdmi 是非常重要的

TOP

回復 53# hahaha_boy


    唔係好明, 因為冇NOTEBOOK?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  hahaha_boy


    唔係好明, 因為冇NOTEBOOK?
angusw008 發表於 2011-11-22 13:31


我成日都要一條友住酒店,hdmi 用黎駁酒店的電視播片嘛

TOP

回復 55# seven3137


    THX CHING 呢幾樣野好緊要, 因為部野唔係我用, 係我女朋友, 到時有咩唔掂,...

TOP

回復 56# hahaha_boy


    哦......原來係咁, 點解CHING唔買返部ULTRABOOK或MBA? 又輕又快又方便

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 59# seven3137


    太好啦~~~

TOP