回復 47# seven3137
未ROOT前我都想知佢表現如何
不過睇片佢個UI有DD疾, 應該關佢太多WIDGET事, 因為我見到佢UI個HOMEPAGE, 最大ICON個行, 會睇到你個BROWSER上緊咩網, FB狀況, 唔似係純ICON, 如果係咁有D疾都好正常
不過以佢個SPEC換返GOEX應該會好順
仲有CHING我想麻煩你一樣野, 可唔可以幫我睇下係咪插左USB後, 就可以係電腦 DROP N DRAG D PDF同OFFICE FILES落去, 然後正常開?
我睇過外國網D人係得, 不過都想知真正情況, 包括PDF, OFFICE, MP3, MP4, 因為FIRE唔SUPPORT RMVB |