回復 580# ngreg

早幾日問左GT7.7 WIFI得$700
真係自用好過!

TOP

尋日問衛X,舊N7 3G換新N7 LTE trade得$500
同時間問埋GT7.7 3G有$1200, SONY tablet s 3G都有$900 ...
ngreg 發表於 2013-11-11 15:45


500 真係送俾人都唔俾佢

TOP

你自己去問吓出面D二手店N10收幾錢..同肯唔肯收先講..
我都有NEXUS10 ..我D舊POST都有講過..我冇話 ...
diotong 發表於 2013-11-11 15:28


你理解能力有冇問題呀?
條PK一開波就壓我價話 $2000 (我部機係大型連鎖店行貨, 第二日新機連貼都未撕出, 條能人都知) 我之後鬧返佢轉頭, 佢第不斷message 我, 最後先加到接近 $2400
問題係, 佢哩D 人pk 成咁, 話知佢之後開幾多錢, 我都唔會再考慮賣俾佢!

關於 Nexus 10, 人地收幾錢同人地賣幾錢係兩回事..
我淨係睇結果o者,  你個朋友買唔買到機丫? 點解買唔到丫? 你自己諗諗啦

TOP

你都識講, 各抒己見, 我對住D 是非不分o既能人樣, 火都黎忍埋, 我又冇講粗口, 點丫? 吹呀? ...
sitboatmaster 發表於 2013-11-11 10:51


各抒己見唔該都睇睇版規先

D.禁止出現任何人身攻擊、侮辱、謾罵、威脅、挑釁的內容,任何會員也不應以遭受上述攻擊為理由而採用還擊手段。

H.禁止在HKEPC平臺發表任何帶有色情、恐怖、暴力、邪教、粗言穢語(包括所有近音及含意),以及其他方法使用被禁止使用字句等不良成份的內容。 本站把"仆街"一詞定義為粗言穢語。

TOP

10月31號買到而家,發現有兩個問題,d電去得都幾快,100%差滿電用三個鐘多d已經得番20~30%,而且wifi有時會 ...
2000ming 發表於 2013-11-11 14:27

閣下不如試下play video,由full charge play到無電,睇下有幾多個鐘,網上有test result,比較一下就知部機有無問題,好過而家估估下。

TOP

都唔係丫,除左通話,其他應用其實用平板更好,d 人買大 mon 機都係咁姐,我真係好希望平板可以提升規格。 ...
jabawack 發表於 2013-11-10 21:39

因為係LG,所以較難hit都正常。

TOP

回復 505# bobopig


don't know, maybe it's her policy

TOP

而家係咪周街都係黃MON機, 我去細鋪....佢比我試...好黃, 買唔落手, 但係去到百記部DEMO又OK喎....吹帳.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 lam5799 於 2013-11-11 23:34 編輯
10月31號買到而家,發現有兩個問題,d電去得都幾快,100%差滿電用三個鐘多d已經得番20~30%,而且wifi有時會 ...
2000ming 發表於 2013-11-11 14:27


電量對比之前部N7 2013真係去得幾快

TOP