你自己去問吓出面D二手店N10收幾錢..同肯唔肯收先講..
我都有NEXUS10 ..我D舊POST都有講過..我冇話 ...
diotong 發表於 2013-11-11 15:28 
你理解能力有冇問題呀?
條PK一開波就壓我價話 $2000 (我部機係大型連鎖店行貨, 第二日新機連貼都未撕出, 條能人都知) 我之後鬧返佢轉頭, 佢第不斷message 我, 最後先加到接近 $2400
問題係, 佢哩D 人pk 成咁, 話知佢之後開幾多錢, 我都唔會再考慮賣俾佢!
關於 Nexus 10, 人地收幾錢同人地賣幾錢係兩回事..
我淨係睇結果o者, 你個朋友買唔買到機丫? 點解買唔到丫? 你自己諗諗啦 |