本帖最後由 laico 於 2013-11-11 14:04 編輯

請各位冷靜

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

10月31號買到而家,發現有兩個問題,d電去得都幾快,100%差滿電用三個鐘多d已經得番20~30%,而且wifi有時會斷線,(一直都係喺屋企用,之前n7 同ipad mini都未試過),因為日日都有用開,每日平均都會斷一至兩次,要熄wifi再開先再連到線,有無師兄有呢個問題?

TOP

有人硬要對號入座,冇計
我都想緊是否換走GK,加錢入GPad,回家用920射俾佢 ...
cpk 發表於 2013-11-11 14:24


我就路過, 路見不平開口出聲..

點知就有人講到開口, "你明顯系 "當自已部機係寶" 既當事人啦" , 真係屈得就屈, 我哩個moment 仍然係覺得Nexus 10 係完美, 十二秒boot 機冇其它機取代到, 我冇必要去賣機

仲攪笑, 根住有條白癡話"對號入座"

冇眼睇... 有D 咁o既 admin 就縱容D 咁o既 User

TOP

ipad mini retina VS G Pad

本身已有ipad mini, 但睇PDF比較模糊, 想買新機,

覺得用Pad Pad, 同用電話唔 ...
god2004 發表於 2013-10-25 00:50


昨日已經用MINI TRADE左部G PAD
個MON靚過MINI好多

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都有試過斷線但電很好

TOP

尋日問衛X,舊N7 3G換新N7 LTE trade得$500
同時間問埋GT7.7 3G有$1200, SONY tablet s 3G都有$900

TOP