本帖最後由 fatghost 於 2012-9-7 01:27 編輯

請問7兄有沒有試過用M1刷 CWM Recovery?

TOP

用Hong Kong. Toolbar聽唔到電台直播   

TOP

用Hong Kong. Toolbar聽唔到電台直播
fatghost 發表於 2012-9-7 02:54



冇問題

TOP

剛剛試多次又聽到...

我懷疑係wifi部份造得唔好,希望下一版rom會優化wifi,因為810版wifi仲古怪.....  

TOP

呢部M1跟機無送 USB轉針頭的Cable,不能用外置電池或電腦充電.....
因為火牛的針頭特別長,黃金場揾唔到有賣,有無人知邊道可以買到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

場木田

TOP

7兄, 我部M1讀SD card (Sandisk 32G), 讀讀下讀唔到, format 張card 都係一樣,  firmware 係Peng Bo 0824, 你地有冇呢個問題?

TOP

7兄, 我部M1讀SD card (Sandisk 32G), 讀讀下讀唔到, format 張card 都係一樣,  firmware 係Peng Bo 0824,  ...
richmum 發表於 2012-9-7 11:57



我一早講左有問題,要等代理解決,不過唔知幾時

TOP

原來係 known bug, 奇怪Peng Bo 個D C-Fu 唔知, 有冇試過 down 番4.04 ?

TOP