3min就冇貨,真搞笑,根本冇心賣

TOP

回復 539 #playst

但都係最高只有540p,除非大陸rom=drm L1

via HKEPC Reader for Android

TOP

3min就冇貨,真搞笑,根本冇心賣
131213 發表於 2021-9-17 10:29


駛乜3分鐘,我開住個網頁等,一到時間都照樣襟唔到,應該3秒內俾人掃晒

TOP

你哋系外圍点夠佢地搶  返廣州  上海等地才有机会  

TOP

你哋系外圍点夠佢地搶  返廣州  上海等地才有机会
b-29 發表於 2021-9-17 12:43



    1.根本佢自己真係冇貨
    2.佢有心咁玩,等淘寶個邊可以炒下個價

TOP

駛乜3分鐘,我開住個網頁等,一到時間都照樣襟唔到,應該3秒內俾人掃晒
faith 發表於 2021-9-17 12:16



   

TOP

邊夠啲BOT搶, 全自動下單俾錢!

TOP

邊夠啲BOT搶, 全自動下單俾錢!
louisfly 發表於 2021-9-17 12:51



    幾時先會正常有貨唔洗搶...都出左個幾月

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咩冇貨?根本係小米唧牙膏咁賣想炒起個價,正pk

via HKEPC Reader for Android
mkcs 發表於 2021-9-17 19:07

呢個真,唉,等下先,其實我真係唔信佢會冇貨,扣起晒唔賣,真係好反感。

TOP