131213 當前離線
進階會員
TOP
feddie 當前離線
中級會員
faith 當前離線
3min就冇貨,真搞笑,根本冇心賣 131213 發表於 2021-9-17 10:29
b-29 當前離線
特級會員
你哋系外圍点夠佢地搶 返廣州 上海等地才有机会 b-29 發表於 2021-9-17 12:43
駛乜3分鐘,我開住個網頁等,一到時間都照樣襟唔到,應該3秒內俾人掃晒 faith 發表於 2021-9-17 12:16
louisfly 當前離線
邊夠啲BOT搶, 全自動下單俾錢! louisfly 發表於 2021-9-17 12:51
mkcs 當前離線
Banned
咩冇貨?根本係小米唧牙膏咁賣想炒起個價,正pk via HKEPC Reader for Android mkcs 發表於 2021-9-17 19:07