peterbaby 當前離線
中級會員
師兄,你買膜摸換膜都幾快。 這屏應該是比較薄的玻璃,我手上變形不平基本沒大問題,比我以前買既酷比7T ... AhRay 發表於 2025-11-13 21:43
TOP
stockmike 當前離線
進階會員
我有掌玩1 , Y700 二三代 平時都係用掌玩,Y700 好聚手 Titan都幾輕手,原廠套兩日後到 最衰淘寶冇套 vi ... peterbaby 發表於 2025-11-14 00:23
kof2002 當前離線
kofz 當前離線
特級會員
其實最新8gen5可以玩到咩 玩吾玩到舊電腦game, GTA , 歐卡 via HKEPC Reader for Android ... peterbaby 發表於 2025-11-14 14:31
lwwk 當前離線
044003 當前離線
fundive 當前離線
你地買12+256定係16+512?12+256係唔係已經夠用? 044003 發表於 2025-11-18 14:16
zoin0000 當前離線
df7 當前離線