今日買左,
不過未買套,
有無介紹低玩套賣?

TOP

今日買左,
不過未買套,
有無介紹低玩套賣?
孤獨推銷員 發表於 9/11/2013 07:19 PM



    買套比買機更難

TOP

謝謝
discman 發表於 2013-11-9 09:53

師兄我都過唔到
唔知係電話問題定pad問題
部note2你10月既時候有冇更新過
我更新左之後有啲小問題
唔知關唔關更新事

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓上兩位師兄講得無錯
買機容易買套難
淘寶都係得原廠同一款唔靚既套
所以我係元朗衛訊得返粉紅色都照殺
黑機粉紅套

TOP

I PAD mini都差唔多喎

TOP

DIRECT WIFI唔係咁易SET到~~~~自已部SONY WIOFI TV都唔得
SMKING@HK 發表於 2013-11-9 21:23

但係電話應該無嘢要set
得個制要禁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 savepilot01 於 2013-11-9 23:16 編輯

今日係旺角地庫8老會見人玩demo機,
個光度比起我以前睇過o既光左10%度,
佢地係把光度拉到盡之下,
(地庫本身d燈光都好光下ga!),
之前係美深對面個間樓上睇過部,
開到最盡都好暗下,
(果間2樓d燈光仲暗過地庫多多聲).

TOP

應該係膠水既問題?
SMKING@HK 發表於 2013-11-9 18:26

Ipad 都有呢種現像,用一排會白一些,唔知同 IPS 製作工藝有冇關係。

TOP