回覆 510# danlcy


呢個功能 app係做唔到㗎

TOP

本帖最後由 pabx 於 2025-11-12 08:32 編輯
CHING, 要入個出境易先裝定點? 因為我之前用國版IPLAY, 用GBOX有D APP係裝唔到 (如NIKKA 國際版) ...
df7 發表於 2025-11-11 09:19


你OS咩版本, 我部係OS5.0 直接係華為市場就有出境易

TOP

回覆  danlcy


呢個功能 app係做唔到㗎
ting510 發表於 2025-11-12 16:16

有冇一鍵鎖屏


via HKEPC Reader for Android

TOP

你OS咩版本, 我部係OS5.0 直接係華為市場就有出境易
pabx 發表於 2025-11-12 16:27



    我指有出境易, 但有D APP都裝唔到

TOP

想問下少打機,主要係想搵部細pad睇Netflix + Youtube

Y700同K pad應該點選擇好?

我見pdd兩部機已經係同價

Thx Thx!!!

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

想問下少打機,主要係想搵部細pad睇Netflix + Youtube

Y700同K pad應該點選擇好?

我見pdd兩部機已經係同 ...
matthew710 發表於 2025-11-13 10:25

鐘意小米個os介面咪K pad

反之就y700

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

鐘意小米個os介面咪K pad

反之就y700

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
kofz 發表於 2025-11-13 10:59

所以其實兩部機個performance係差不多?

我睇netflix的話,如果純計mon, 邊部畫面會靚d呀?

thx thx!

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 zoin0000 於 2025-11-13 11:50 編輯

回覆 515# matthew710

4代Y700反應比K Pad怏, 睇你自己識唔識用佢地OS

睇netflix2部都唔好...27"都叫細, 仲要8.8"

TOP

貼了AR膜,無反光又幾舒服
但好似低清左

via HKEPC Reader for Android

TOP

貼了AR膜,無反光又幾舒服
但好似低清左

via HKEPC Reader for Android
peterbaby 發表於 2025-11-13 06:42

師兄,你買膜摸換膜都幾快。

這屏應該是比較薄的玻璃,我手上變形不平基本沒大問題,比我以前買既酷比7T 好很多。這屏是144Hz, 基本看網頁,睇漫畫 好smooth,我就無咩投訴。今天用這藍牙聽歌,可能是5.4關係,比我S22U 更好聽,更有動感及聲場大點。

雖然小新大屏差不多規格,價錢平很多,但這細屏流動性強,及重量輕,比我y700一代輕點又有4G。又有Gogo 。真心是貴了一點,但可接受。原本想買y700四代,但未試過4G平板,有流動網絡是方便點。用電方面,算正常。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP