kamming 當前離線
初級會員
TOP
devil305305 當前離線
中級會員
user369 當前離線
arrychiu 當前離線
進階會員
新手剛買Novo8。啱啱先發覺press trackball不能當enter 用(只能上下左右),是否trackball壞了?? ... siu9siu9 發表於 2011-6-22 02:19
jm731 當前離線
change font size ...... t119net 發表於 2011-6-22 02:03
harrycho56 當前離線
t119net 當前離線
ivan_lo 當前離線
我將相片抄係 sd-card, 開novo8 圖庫程式同快圖, 會睇唔到相, 只係有相片既數量, 將同一批相抄去內置 flash ... user369 發表於 2011-6-22 17:53
siu9siu9 當前離線
trackball 係 edit 文字file , 細畫面時都有用, 我個部按落去係確認制 user369 發表於 2011-6-22 10:07