回復 500# wy7008


    多謝師兄回覆賜教

TOP

我唔係用3星電話..我用3星尼張64GB SDCARD咋..
我用尼個CARD READER試..,平均19.5 write..好滿意
...
diotong 發表於 2013-11-8 18:32


師兄有無試過插呢張咭落GPad度, 用USB連接電腦抄file有幾快?  

打算買張快card用GPad睇高清電影, 而家用緊class 4, 慢到要死... ...

TOP

請問想出呢部比家中老人家用嚟睇DSLR影的相, 同o埋視像及Facebook等, 唔知load大size相同睇片方面快唔快呢? 有無人試過? thx

TOP

回復  bobopig

你有冇用過三星64G,4百頭20M寫入那張,用過你就一定話好,其它那些C10讀就快,寫入時最多 ...
roychow1420 發表於 2013-11-8 08:01


沒有呀, 我買百七蚊的 16G. 但也有一張 16G 的 SANDISK.

兩張有比較, 所以才覺 *** 差.

TOP

回復  colonelchan


  help friend to buy it cost $2698 at Olympian City - Suning 蘇寧 Sunday Nov 3  ...
myclee 發表於 2013-11-8 11:55



    可能奧海城做大陸或有錢人生意. 住得個度都有錢.
乜都唔駛送.

TOP

我沒用過其他android pad,nexus或者galaxy note/tab 都系甘?好似ipad沒點熱,宜家部gpad就上下網都好熱 ...
fate99 發表於 2013-11-8 13:05



    IPAD 幾先 ? IPAD 都好似仲係雙核機. 加上厚. 隔左好多熱了.
IP5 個 D 薄, 就真係覺得熱. NOTE 2 打機都好熱.

TOP

回復  diotong


    師兄識貨,我都係用係三星電話,我果張有十年保養,買前問了幾間都是五年保的,寫入 ...
roychow1420 發表於 2013-11-8 18:19



    係電腦抄寫我, 慢我冇所謂.
但我放 D 數碼相機影個 D 片, 旅行相, 俾朋友睇. 之前放係電話內置記憶冇問題.
抄左落咭, 一用 MXPLAYER 插, 成五秒冇反應. 以為 SHORT 左唔支援個格式 ?
等十秒先識播....幾條片都係.
片唔係大, 十幾廿M, 一分鐘都冇的數碼片....

TOP

大家會唔會覺得冇 nexus 7 2013 咁光?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大家會唔會覺得冇 nexus 7 2013 咁光?
P.Aimar 發表於 2013-11-8 23:09


係唔算光!但暗位表現細致!就是有偏黃底!用Apps調整加籃有改善

TOP