回覆  johnli5


    係較晒用,多餘D野咪放係tf 卡到,又唔係用泥bt.
b-29 發表於 2014-7-30 14:18


用黎bt都好喎,唔怕傷harddisk,又慳電D

TOP

點解果度寫 Pengbo W2??
johnli5 發表於 30/7/2014 14:31



    Pengbo應該係代理
蘋果搞錯左

TOP

部W2都可以加Bluetooth GPS模块玩下GPS!
b-29 發表於 2014-7-30 14:34


唔知加隻usb tv手指睇電視得唔得

TOP

回覆 491# johnli5


    bt乜先!d movie個個10 几20 G,  !!

TOP

回覆 493# johnli5


    得架!但而家都上纲睇la!

TOP

回覆  johnli5


    bt乜先!d movie個個10 几20 G,  !!
b-29 發表於 2014-7-30 14:39

bt落microsd card就ok啦

TOP

回覆 459# b-29


    外貿版唔知會唔會有內置3g? 始於有3g 可以一機通行,唔使下下連住電話個BT 上網

TOP

回覆 497# chuwest


    內置3g 應該冇la.

TOP

岩岩落單..8月3發貨.

TOP

回覆 498# b-29

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 11&pid=32139460

    開箱文裏面有圖
1. 有64gb 的"方格"
2. "Build-in 3g : optional ,wcdma"

神奇?

TOP