x850xtpe 當前離線
中級會員
呢部都好現售過千 b-29 發表於 2015-6-16 22:08
TOP
den3net 當前離線
hahakei 當前離線
進階會員
請問可寄香港??? hahakei 發表於 2015-6-17 00:48
Pheliz 當前離線
b-29 當前在線
特級會員
我買果部係momo9w送梗黎香港 x850xtpe 發表於 2015-6-17 00:56
昂达都送加40、momo9w就加20 b-29 發表於 2015-6-17 08:23
你\是不是加20元運费! b-29 發表於 2015-6-17 08:52
唔知知, 佢只係收我499, 要睇下收件果陣收唔收運費 x850xtpe 發表於 2015-6-17 10:57