本帖最後由 x850xtpe 於 2015-6-16 22:30 編輯
呢部都好現售過千
b-29 發表於 2015-6-16 22:08



    由今日200睇住係咁升

TOP

其實部機可唔可以用 extended monitor setup? (v891)

TOP

請問可寄香港???

TOP

請問可寄香港???
hahakei 發表於 2015-6-17 00:48



    我買果部係momo9w送梗黎香港

TOP

幾重? 粒電個capacity係幾多?

TOP

請問可寄香港???
hahakei 發表於 2015-6-17 00:48


昂达都送加40、momo9w就加20

TOP

我買果部係momo9w送梗黎香港
x850xtpe 發表於 2015-6-17 00:56



    你\是不是加20元運费!

TOP

昂达都送加40、momo9w就加20
b-29 發表於 2015-6-17 08:23



THX...咁買部玩下

TOP

你\是不是加20元運费!
b-29 發表於 2015-6-17 08:52



    唔知知, 佢只係收我499, 要睇下收件果陣收唔收運費

TOP

唔知知, 佢只係收我499, 要睇下收件果陣收唔收運費
x850xtpe 發表於 2015-6-17 10:57



    你\要问清楚,而家更正來得门及!如收你運费到付会贵很多!

TOP