回復  中田心

我2號已經問過幾時有貨.....希望下星期有貨吧
carmenlai1219 發表於 7/11/2013 09:33 PM



    我都咁望啦

TOP

剛剛上水買左黑色,好正!

TOP

回復 472# omecon2000

Congrats!!!

期待用家報告。

TOP

吾知會不會有4G版?

(Sent from HKEPC iPad app)

TOP

本帖最後由 colonelchan 於 2013-11-7 22:52 編輯

荃灣蘇x 買公價$2698,送 mon 貼 + 16G toshiba 咕,機套聲稱korea $188 voia 牌子,用落部機都幾爽同反應快,不過部機主畫面weather時鐘位右上角有1片似散黄,轉動畫面同睇片就會消失,要買機師兄要留意下

TOP

回復 475# colonelchan

公價送16gb記憶卡?

TOP

回復 476# carmenlai1219


    yes

TOP

回復 477# colonelchan

請問張卡係class10嗎?另外盒面上是否有銀色原裝行貨貼紙?

TOP

請問點樣screen capture?

TOP

請問點樣screen capture?
soccergoal 發表於 2013-11-7 23:19


最原始方法:同時按住電源鍵和音量下鍵(調節細聲)

TOP