其中一部機刷到-,-
但刷完都係開唔到機= =
另一部就連刷都刷唔到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你兩部都是H
167pk 發表於 2012-6-11 00:02

全部都係W= =連朋友計5部死2部

TOP

Model TW 或TH 也可用懶人包嗎

TOP

睇完好想入貨
因為而家我部領先1出力唔夠 (上年10月買)
想換機

TOP

全部都係W= =連朋友計5部死2部
kakura 發表於 2012-6-11 00:08


    寄番去維修?

TOP

我好懶架  
您自己睇
167pk 發表於 2012-6-10 23:04


用左懶人包後大部份都可以用了, 唔該,
但係pptv好似仲係未用到, 你用唔用到?

TOP

寄番去維修?
gasketss 發表於 2012-6-11 10:31
北上,寄返去退錢
之後想等部VI40雙核黎玩下
家有VI40單核唔錯

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP