都係MOTO最好
我自己就係唔買佢就買山寨算數

TOP

有幾搞笑?
似乎冇人講個CS冇錯,用粗口回應客人點講都唔通,但客人任何情況下都唔應該用粗口鬧人 (基本上 ...
eric411 發表於 2012-10-6 18:18


客人任何情況下都唔應該用粗口鬧人  

TOP

把口生喺人地度, 佢個口發臭唔代表三星貨發臭, 佢個口有菌並唔代表三星貨有菌, 佢個口生嘢並唔代表三星貨生嘢, 佢個口會噴屎並唔代表三星貨會噴屎
三星亦都控制唔倒佢個口幾時會噴嘢爆嘢, 我只係知個客可以控制吓自己唔好咁煩, Auto問佢同一無法答之問題幾百次要人無位企

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主真係好冇品 x2
相信你係粗口罵人前都冇咩禮貌
人地都係打份工. 犯不著要用粗口罵人.
希望你有機會係公司比人問下.等你感受下.

TOP

大家當時都係火姐眼- -
不過如果係我都可能咁唔住把火,大講一句

TOP

我做服務業最鍾意D客人得唔到佢本身想要ge野而爆粗

TOP

文明社會人人平等大家咁高咁大,
唔知幾時有人覺得人哋做服務業就可以俾人用粗口鬧,
你係客就高人一等用粗口鬧人就得!

TOP

咁最後點話?

TOP