我都想知有什摩套可用
UN 發表於 2011-6-19 11:24



出左    一個布套一個膠套,   ,  膠套好膠嗅...... 布套好D!
您要我讓比你都得

TOP

打左個嘜頭既套.. 唔代表係原廠既...

TOP

回復 438# nz333

點解冇人覆我既?

TOP

回復  nz333

點解冇人覆我既?
nz333 發表於 2011-6-19 12:58



    無人想回你囉!
粒波食唔到你50%電既, 你諗多左

TOP

出左    一個布套一個膠套,   ,  膠套好膠嗅...... 布套好D!
您要我讓比你都得  ...
kennonma 發表於 2011-6-19 11:27


Any photos to share ?
Thanks.

TOP

出左    一個布套一個膠套,   ,  膠套好膠嗅...... 布套好D!
您要我讓比你都得  ...
kennonma 發表於 2011-6-19 11:27



   你膠套咩色架 同埋幾銀

TOP

你膠套咩色架 同埋幾銀
pkmanex123 發表於 2011-6-19 15:18



    白色籃邊

TOP

想問下點樣可以有手寫中文/其他中文輸入法..
之前玩開iphone...呢部機真係唔係咁識玩

TOP

本帖最後由 jm731 於 2011-6-19 17:15 編輯

要在 market down 中文輸入法~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP