jabawack 當前離線
長老會員
TOP
lam5799 當前離線
進階會員
廣告都出o左街囉喎 (例:昨日 本 e區域) jabawack 發表於 2013-11-7 10:09
原廠套喎師兄 如果係主機既話 早幾日份東方都有賣廣告 lam5799 發表於 2013-11-7 11:14
storylai 當前離線
中級會員
所謂的第二水貨(有銀色港行 label), 品質仍舊一樣, 仍舊黃 mon, 仲有些微一"達""達"不均色添, 即是個 mon ... jabawack 發表於 2013-11-7 10:15
本來出左手,可惜冇貨,依家又有 「黃 MON 」問題,真係要「驗」清楚。 ... storylai 發表於 2013-11-7 11:29
diotong 當前離線
Banned
savepilot01 當前離線
其實自用應該接受到既... 驗... 都冇乜用, 基本上部部都有不同程度上的黃 MON問題 一係等佢改良, 我就唔 ... jabawack 發表於 2013-11-7 11:34
係無得選擇下, 不如等埋V507 or V510, 在等的過程又可睇下其他對手有無同呎吋產品, 又唔係無機用. ... savepilot01 發表於 2013-11-7 13:50
係無得選擇下(都要落手), 但不如等埋V507 or V510, 在等的過程又可睇下其他對手有無同呎吋產品, 自己又唔 ... savepilot01 發表於 2013-11-7 13:50
田中‧莫杉 當前離線