所謂的第二水貨(有銀色港行 label), 品質仍舊一樣, 仍舊黃 mon, 仲有些微一"達""達"不均色添, 即是個 mon 有些位白 d, 有些位黃 d

點解我知? 因為我買o左, 其實一般使用不太覺, 但完美主義驗屍官就唔會接受到啦, 我就選擇早買早享受, 正過我部 Nexus 7 太多了

TOP

廣告都出o左街囉喎 (例:昨日 本 e區域)
jabawack 發表於 2013-11-7 10:09



    原廠套喎師兄
如果係主機既話
早幾日份東方都有賣廣告

TOP

原廠套喎師兄
如果係主機既話
早幾日份東方都有賣廣告
lam5799 發表於 2013-11-7 11:14


但淨套賣廣告真係好少見, 主機賣就普遍, 個LG員工個答法好奇

TOP

所謂的第二水貨(有銀色港行 label), 品質仍舊一樣, 仍舊黃 mon, 仲有些微一"達""達"不均色添, 即是個 mon  ...
jabawack 發表於 2013-11-7 10:15



本來出左手,可惜冇貨,依家又有 「黃 MON 」問題,真係要「驗」清楚。

TOP

本來出左手,可惜冇貨,依家又有 「黃 MON 」問題,真係要「驗」清楚。 ...
storylai 發表於 2013-11-7 11:29


其實自用應該接受到既... 驗... 都冇乜用, 基本上部部都有不同程度上的黃 MON問題
一係等佢改良, 我就唔等了, 以o甘既規格售價, 市場上現時冇對手, 太正了 我好滿意

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 savepilot01 於 2013-11-7 13:54 編輯
其實自用應該接受到既... 驗... 都冇乜用, 基本上部部都有不同程度上的黃 MON問題
一係等佢改良, 我就唔 ...
jabawack 發表於 2013-11-7 11:34


係無得選擇下(都要落手),
但不如等埋V507 or V510,
在等的過程又可睇下其他對手有無同呎吋產品,
自己又唔係無機用.

TOP

係無得選擇下,
不如等埋V507 or V510,
在等的過程又可睇下其他對手有無同呎吋產品,
又唔係無機用. ...
savepilot01 發表於 2013-11-7 13:50

我部舊機 (Tegra 3 CPU) 開始應付唔到了, 比較下新一代機 (S600 CPU), 係更快更順, 我唔再等了, Nexus 7 2013 / LG gpad 8.3 之間, 選了 8.3

TOP

係無得選擇下(都要落手),
但不如等埋V507 or V510,
在等的過程又可睇下其他對手有無同呎吋產品,
自己又唔 ...
savepilot01 發表於 2013-11-7 13:50


我都係,現時係頂唔順 MINI 個 IOS 啫。唯有等,..........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP