用dolphin browser下載到啊
167pk 發表於 2011-11-27 00:09



    終於安裝到 , 唔該哂 7 兄~

TOP

實在太吸引, 咁岩有朋友呢兩日上華強, 必定入手

TOP

1.8B2 上2.0.4 要唔要洗晒d野?

TOP

1.8B2 上2.0.4 要唔要洗晒d野?
hlh0226 發表於 2011-11-27 01:08



當然要~

TOP

回復 6858# frankhau

我想問問如果我升左去2.04 裝左pk既懶人包
我想再去裝jet果個懶人包~
駛唔駛硬whip過?

TOP

我前日係淘寶買左部領先版.
主機+皮套+保護貼=人民幣725 + 運費港幣37元 (順豐)
前日24號中午俾錢. 25號朝早已經到左!
(順豐第一次派公司仲未開門 lol, 打電話叫佢派第2次, 1個鐘唔駛就到! 37蚊抵俾)
夜晚刷完1.8就見到出左2.0. 之後即刷台版JET 2.0版.
我用左佢個自動安裝. 所以無裝到樓主GE LAZYPACK.
除左有D WEBGAME玩玩下會HANG左個WEB之外 (dolphin browser/原裝都會HANG)
其他一切正常.
等我試下裝完個ADOBEAIR之後玩WEBGAME仲會唔會HANG先.
買機送左個皮套, 有D大, 但係塞左D海棉之後就FIT哂.
仲送左個MOFI平板套+OTG轉LAN頭(我覺得呢個無機會用到)+一堆無謂野.
抵~! 最重要係快到 哈哈.
唯一有D美中不足係佢送黎個盒凹左. 但係無影響主機我就無所謂喇.
反正都係自用~! 我諗應該無翹屏, 因為我完全發覺唔到屏幕有咩問題.
係解鎖個陣俾個震子聲嚇親~__~ 但係好似話2.0無得熄左個震動?
試下裝完個Spare Parts搵下有冇得熄左佢先.
大家多多指教~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我係用跟機個條試,唯有聽日買條新既試下~~

如果connect到,係咪/mnt/usbhost1個度會show d內容出黎?? ...
007123007 發表於 2011-11-26 22:53


      试下加個USB hub 會吾會好的!HD要加电源。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

又有新ROM發報  2.0.4原生固件遊戲經常跳出或者 EC1261的用戶可試用固件2.0.3
詳情可瀏覽:
http://bbs.imp3.net/thread-10501931-1-1.html

TOP