我前日係淘寶買左部領先版.
主機+皮套+保護貼=人民幣725 + 運費港幣37元 (順豐)
前日24號中午俾錢. 25號朝早已經到左!
(順豐第一次派公司仲未開門 lol, 打電話叫佢派第2次, 1個鐘唔駛就到! 37蚊抵俾)
夜晚刷完1.8就見到出左2.0. 之後即刷台版JET 2.0版.
我用左佢個自動安裝. 所以無裝到樓主GE LAZYPACK.
除左有D WEBGAME玩玩下會HANG左個WEB之外 (dolphin browser/原裝都會HANG)
其他一切正常.
等我試下裝完個ADOBEAIR之後玩WEBGAME仲會唔會HANG先.
買機送左個皮套, 有D大, 但係塞左D海棉之後就FIT哂.
仲送左個MOFI平板套+OTG轉LAN頭(我覺得呢個無機會用到)+一堆無謂野.
抵~! 最重要係快到 哈哈.
唯一有D美中不足係佢送黎個盒凹左. 但係無影響主機我就無所謂喇.
反正都係自用~! 我諗應該無翹屏, 因為我完全發覺唔到屏幕有咩問題.
係解鎖個陣俾個震子聲嚇親~__~ 但係好似話2.0無得熄左個震動?
試下裝完個Spare Parts搵下有冇得熄左佢先.
大家多多指教~~~ |