我寄公司

TOP

我寄公司
jc2605 發表於 2021-1-14 23:31



    ching想問你收到件貨個時個包裝係點?

TOP

包裝都算大件

20210115_010121.jpg

TOP

得一部pad

TOP

幾多人用大6 firmware 又有裝YouTube Vanced?
餓狼 發表於 2021-1-14 15:26


我LO,有乜問題~~

TOP

我LO,有乜問題~~
abcjerry 發表於 2021-1-15 02:04

setting

權限點set?
解決咗microG
offscreen play又唔知點set

anyway
已經刷咗國際ROM
有d想刷返轉頭
但想make sure幾個小問題可以解決到先
同埋
都唔知邊度有大6版固件download

TOP

買咗。
用ZA 卡買仲即回6%。

TOP

包裝都算大件
jc2605 發表於 2021-1-15 01:02



    有popo膠個d?

TOP

本帖最後由 131213 於 2021-1-15 09:41 編輯

用中銀bocpay雲閃付比錢,
1979人仔,
收左我$2404 hkd...
食水深..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP