feverpc 當前離線
中級會員
TOP
kaichung 當前離線
成個 Post 令我最反感嘅地方係 "做得CS 預左比人鬧" 哩個 Concept,如果將所有顧客唔合理/侮辱/挑釁性嘅行 ... feverpc 發表於 2012-7-9 23:40
邪惡的化身 當前離線
韓勝妍的依靠~
進階會員
lkman 當前離線
kwanyan 當前離線
本人於2012 年7月3日中午時間, 攜帶galaxy tab 2 7.0 3G 到朗豪坊辦公大樓10樓09至12室客戶服務中心,當時 ... hkyung 發表於 2012-7-4 15:10
elvako 當前離線
laputafish 當前離線
kkleung 當前離線
Newbie 當前離線