成個 Post 令我最反感嘅地方係 "做得CS 預左比人鬧" 哩個 Concept,如果將所有顧客唔合理/侮辱/挑釁性嘅行為都以"顧客永遠是對的"哩句說話合理化的話,咁遲D演變成  "做得CS 預左比人打" ,  "做得CS 預左比人XXX" 都唔出奇
但係我同意該 CS EQ 可以再高D,Handle 得好D,唔需要對無禮貌嘅人動火

TOP

成個 Post 令我最反感嘅地方係 "做得CS 預左比人鬧" 哩個 Concept,如果將所有顧客唔合理/侮辱/挑釁性嘅行 ...
feverpc 發表於 2012-7-9 23:40

支持!
部份客人以為惡就可以解決一切(不是說樓主),投訴就可以將自己o既過錯推到別人身上。此風不可長。

TOP

建議板主LOCK POST
同時亦將樓主禁言3天, 此風亦不可長, 亦令其他人知道惡是不能普通接受的

TOP

講粗口根本就解決吾到問題,只會顯得自己無文化,簡直影衰晒香港人!

TOP

本人於2012 年7月3日中午時間, 攜帶galaxy tab 2 7.0 3G 到朗豪坊辦公大樓10樓09至12室客戶服務中心,當時 ...
hkyung 發表於 2012-7-4 15:10



    雖然兩個都講左個"能"字,
樓主講果個"能"字,好明顯係一個助語詞,只不過係加強語氣,
但果位Ashley Lai就唔同,擺明係針對樓主,言詞間充滿挑釁性...
以上分析係我講左數拾年粗口嘅經驗..

TOP

回復 415# kwanyan


    咁我相信唔少香港人都講左好多年粗口
即係助語詞就可以咩都講得?
我覺得香港人就應該比多d品,唔好一方面講d大陸人點賤,自己一方面又做同樣慨野

TOP

下下都淨係識諗人有無錯,係人都識啦大老
如果你覺得自己有錯就當面say sorry,唔係係度又開人名又同我地講點點點。

TOP

但三星D手機、平板銷量不斷急升, 管理層會否知道客戶服務唔係夠好?

TOP

講真我好佩服***個marketing dept

TOP

樓主最錯係開左公司名

TOP