Thanks
ching

ExFat32 無問題嗎? 同3G可正常使用?
easoneric 發表於 2013-5-19 01:10



已測試哂:

1) exFAT 見到無問題, 乜都唔駛裝, 放片落去可以播得番, 證明係真係read到, 唔係只見 folder.

2) 3G 用1010既電話卡, 只要入番哂  APN 資料就可以 3G 上網無問題.

TOP

已測試哂:

1) exFAT 見到無問題, 乜都唔駛裝, 放片落去可以播得番, 證明係真係read到, 唔係只見 folder ...
Super169 發表於 19-5-2013 22:58



    Thanks ching ~

TOP

間鋪ship 返日本整, 唔係D 乜野天芳夜談既事~
反正維修費, shipping 都係買家負責~
佢地所謂既"保", 只係 ...
新遺失戰艦 發表於 2013-5-19 19:59

L&T話會自己整, 整唔到就送去日本, 佢地包運費, 唔知真定假
l&t.jpg

TOP

本帖最後由 frankiepoon 於 2013-5-19 23:29 編輯
一個大問題, 唔知關乜事.
開始想裝番哂用開既app, 發覺去play store 搵野, 好多都搵唔番.
初時以為係地區錯 ...
Super169 發表於 2013-5-19 21:55

XZ都得, 應該唔關1920x1200事
jorte.jpg

TOP

本帖最後由 Super169 於 2013-5-19 23:57 編輯
XZ都得, 應該唔關1920x1200事
frankiepoon 發表於 2013-5-19 23:28


慘...唔通係日版既問題.....
呢次煩了... 不過, 你無show tablet z 喎.

Sony C6603 應該只係 Xperia Z, 唔係 Tablet Z 喎, tablet 可能會唔同既.

我show出黎係咁樣
Jorte.jpg

可能係新版有問題, 佢話我部 GT-P7300 唔相容, 但係我部部機都裝哂既.....
不過, 我用部 GT8.9 再去 search, 佢真係話 not compatible, 可能係新版有問題了.

TOP

L&T話會自己整, 整唔到就送去日本, 佢地包運費, 唔知真定假
frankiepoon 發表於 2013-5-19 23:25



都無得話唔信喇, 有事都會搵下佢地先.
我d fd 以前真係試過比人送番去整, 果個年代仲要自己比運費 (唔知佢有無另加手續費了).
家陣佢地話包埋, 20-40 日都要等喇.  家陣 D 機出得咁快咁多, 咁鬼多 model, 攞去電腦鋪都未必間間識整.
如果佢唔送去整既, 大家咪上網唱衰佢囉, 我諗佢地都唔想做衰自己.
而且, 家陣 D 水貨鋪長期都有攞開貨, 入貨又多, 有事送番去整都好正常.

總之最緊要如果邊個中左招, 邊間老點人既, 就post出黎等大家小心下.

TOP

日本版係咪都有分WIFI同LTE版?
(我知日本LTE香港用唔到, UNLOCK左就SUPPORT 香港3G)

打個月去日本
見到BIC CAMERA SO-03E係59800YEN
計落其實同香港買水貨差唔多
不過唔知59800YEN呢個係WIFI版定LTE版...

之前用IPAD2覺得太重
轉左IPAD MINI
又覺得太細個MON
上SONY試過覺得呢部幾岩自己

TOP

日本版係咪都有分WIFI同LTE版?
(我知日本LTE香港用唔到, UNLOCK左就SUPPORT 香港3G)

打個月去日本
見到BIC CAMERA SO-03E係59800YEN
計落其實同香港買水貨差唔多
不過唔知59800YEN呢個係WIFI版定LTE版...

之前用IPAD2覺得太重
轉左IPAD MINI
又覺得太細個MON
上SONY試過覺得呢部幾岩自己

TOP

日本LTE應該無散賣...日版SO-03E 應該只有docomo專賣

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2013-5-20 02:46 編輯
L&T話會自己整, 整唔到就送去日本, 佢地包運費, 唔知真定假
frankiepoon 發表於 2013-5-19 11:25 PM


我情願自己出錢, 叫佢直接ship 返俾docomo 好過~
我自己都用緊docomo 機~ 之前都問過P 兄
佢話如果壞機, 即使係一年內, 都一定會收我幾百蚊,
但係就話一定係ship 返俾docomo 做維修

TOP