L&T話會自己整, 整唔到就送去日本, 佢地包運費, 唔知真定假
frankiepoon 發表於 2013-5-19 23:25 
都無得話唔信喇, 有事都會搵下佢地先.
我d fd 以前真係試過比人送番去整, 果個年代仲要自己比運費 (唔知佢有無另加手續費了).
家陣佢地話包埋, 20-40 日都要等喇. 家陣 D 機出得咁快咁多, 咁鬼多 model, 攞去電腦鋪都未必間間識整.
如果佢唔送去整既, 大家咪上網唱衰佢囉, 我諗佢地都唔想做衰自己.
而且, 家陣 D 水貨鋪長期都有攞開貨, 入貨又多, 有事送番去整都好正常.
總之最緊要如果邊個中左招, 邊間老點人既, 就post出黎等大家小心下. |