香港人以前返大陸做大爺,一千幾百有如垃圾,而家為左兩舊水r爛腳

TOP

以前 香港人去好過好多地方都做過大爺... 韓國 越南 大陸都係好後期既事...近近地仲有澳門添...

TOP

香港人以前返大陸做大爺,一千幾百有如垃圾,而家為左兩舊水r爛腳
林洋2 發表於 2018-7-20 02:49



    Ching 又唔好咁講,一直都有人買野唔使睇價錢既,但唔睇價錢既又未必會買呢部機啫

TOP

太平反而覺得會爆炸而唔買

TOP

邊位師兄想平100蚊,下午就搵搵呢位QQ群主啦。
Screenshot_2018-07-20-11-47-46.jpg

TOP

今天中轉倉收到了晒单返評禮品 移動電源。

TOP

有冇人试用cube m5 刷onda x20 rom 睇下可否解決相機問題.

TOP

本帖最後由 b-29 於 2018-7-21 18:31 編輯

你的相机闪光灯正常吗?qq群出了個m5  2018 0719新rom 不知有否解决闪光灯问题。

Screenshot_20180721-182226.jpg (87.51 KB)

Screenshot_20180721-182226.jpg

TOP

本帖最後由 b-29 於 2018-7-21 18:33 編輯

其实,可以用一些相机闪光灯長着的app 来解决,不夠光線下影相问题的,即是將led 燈長着,來影相,不是可以解决了同步的问题吧!

Screenshot_20180721-183248.jpg (98.71 KB)

Screenshot_20180721-183248.jpg

TOP

其实,可以用一些相机闪光灯長着的app 来解决,不夠光線下影相问题的,即是將led 燈長着,來影相,不是可以 ...
b-29 發表於 2018-7-21 18:31

其實再簡單d, 可以用手機既手電筒功能黎做補光

TOP